joi, 13 noiembrie 2008

Uite banu',nu mai e banu.


Dati-mi banii,dati-mi banii ca vreau sa-i cheltuiesc.Rapid a ajuns de rasul curcilor cum s-ar zice pentru ca Dl. Fathi Taher s-a retras din postul de sef al Rapidului si a lasat jucatorii cu datoriile neplatite la prostituate si la ruleta :)) Acum cateva zile auzeam la Tv ca Rapidul este in faliment si pe Taher cum se plangea ca a "bagat"8 milioane de euro in Rapid si declara ca este un sac fara fund.Unde a investit acei 8 milioane de euro? in noul stadion? sau in cei 5-6 jucatori de "valoare" adusi vara aceasta? Sau poate in salariul lui F(ph)asairo care face minuni dupa cum se vede,sau poate in noul salariu al lui Dani Coman care va pleca in aceasta iarna la o echipa serioasa?Din fericire pentru jucatorii rapidisti a revenit la echipa Doooooomnul George Copos care a promis ca le va plati salariile jucatorilor fiind neplatiti de aproximativ 2 luni.Parerea mea este ca Taher a fost si futut(batut) si cu banii luati.Demisiile celor din staff-ul de administratie al Rapidului sunt binevenite,mai lasati si pe altii sa-si faca bani.Desi in prag de faliment,dl Zotta vindea obiecte de mobilier Rapidului de la propriul magazin...Bv d-le Zotta pentru devotamentul fata de Rapid si ca ati incercat sa redresati situatia!A intrat pe fir si Nicu Gheara care vrea sa investeasca bani la Rapid:"Sunt de acord sa ajut clubul. Sa gasim o solutie. Dar mai vreau pe langa mine alti 4-5 oameni cu bani. Doar impreuna am putea redresa aceasta echipa. Dar nu voi ajunge sa conduc de unul singur clubul. Nu sunt in tara si nu as avea controlul total. Eu m-am referit doar la o solutie de moment, de scoatere a echipei din criza." a incheiat Gheara.D-le Gheara eu zic sa aveti grija de banii dumneavoastrasa nu patiti ca Taher.Sau poate a avut alte intentii dl Gheara cand a declarat asta.'Om trai si 'om vedea.Sper sa mai ne auzim."Ma inclin"

Niciun comentariu:


Categorii

Autori: